آموزش ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر
نوشته شده توسط : الهام یزدان پرست

یکی از کاستی‌هایی که همواره در محصولات شرکت فیسبوک که اینستاگرام نیز زیر مجموعه‌ای از آن است وجود دارد، این است که امکان استفاده در سیستم عامل‌های مختلف در آنها فراهم نبوده و با محدودیت مواجه هستید. به عنوان نمونه اگر بخواهید اقدام به پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر بکنید، این کار از طریق برنامه صرفا برای ویندوز 10 فراهم است و اگر کاربر ویندوز 7 یا 8 باشید نمی‌توانید توسط برنامه اینستاگرام کامپیوتر اقدام به ارسال عکس با کامپیوتر در اینستاگرام بکنید.

اما ترفندهایی وجود دارند که به کمک آنها می‌توانید اقدام به فیلم گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر یا ارسال عکس با کامپیوتر در اینستاگرام بکنید. در این ترفند که قصد دارم به شما معرفی کنم امکان ارسال فیلم و پست در اینستاگرام با کامپیوتر از طریق مرورگر امکان پذیر خواهد بود که باید تغییراتی در مرورگر خود انجام دهید.

آموزش تصویری پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

تا پیش از این وقتی با مرورگر وب وارد اینستاگرام میشدید تنها امکان لایک کردن، ارسال کامنت و ویرایش پروفایل را داشتید و عملا خبری از ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر و به کمک مرورگر اینترنت نبود. اما بعد از آپدیتی که اینستاگرام منتشر کرد، به مرورگرهای نسخه موبایل این امکان را داد که از طریق مرورگر وب بتوان اقدام به ارسال پست در اینستاگرام کرد. پس میتوان نتیجه گرفت که برای ارسال عکس در اینستاگرام به کمک مرورگر کامپیوتر باید کاری کنیم که مرورگر ما در حالت موبایلی اینستاگرام را نمایش دهد. این کار به کمک ابزار Inspect Element مرورگر فراهم است.

ابتدا به آدرس instagram.com مراجعه کرده و با آی‌دی و رمزی که در اختیار دارید وارد اکانت خود شوید. در این صورت صفحه اصلی اینستاگرام برای شما نمایش داده خواهد شد و آخرین پست ارسالی کسانی که فالو کرده‌اید را خواهید دید. حال باید در صفحه راست کلیک کرده و گزینه Inspect Element را انتخاب کنید یا اینکه در مرورگر گوگل کروم از کلیدهای ترکیبی CTRL+SHIFT+I استفاده کنید. در این صورت پنجره توسعه دهنده مرورگر مشابه تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد.

 





:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: